خرید فصل دوم پایان نامه

خرید فصل دوم پایان نامه,پاورپوینت,حسابداری,پیشینه,کارشناسی ارشد, نمونه پرسشنامه,دانلود مبانی نظری

خرید فصل دوم پایان نامه

خرید فصل دوم پایان نامه,پاورپوینت,حسابداری,پیشینه,کارشناسی ارشد, نمونه پرسشنامه,دانلود مبانی نظری

مبانی و چارچوب نظری هوش و انواع

دانلود مبانی و چارچوب نظری هوش و انواع

  مبانی و چارچوب نظری هوش و انواع
مبانی و چارچوب نظری هوش و انواع

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه هوش و انواع آن با فرمت docx در قالب 28 صفحه ورد


مشخصات فایل
تعداد صفحات28
حجم105/550 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه هوش و انواع آن با فرمت docx در قالب 28 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 

 

هوش منطقی- ریاضی یعنی توانایی استفاده از استدلال، منطق و اعداد. این یادگیرنده‌ها به صورت مفهومی با استفاده از الگوهای عددی و منطقی فکر می‌کنند و از این طریق بین اطلاعات مختلف رابطه برقرار می‌کنند. آنها همواره در مورد دنیای اطرافشان کنجکاوند، سوال‌های زیادی می‌پرسند و دوست دارند آزمایش کنند. مهارت‌های آنها شامل این موارد می‌شود:

 

 

 

مسئله حل کردن، تقسیم بندی و طبقه بندی اطلاعات، کار کردن با مفاهیم انتزاعی برای درک رابطه شان با یکدیگر، به کاربردن زنجیره طولانی از استدلالها برای پیشرفت، انجام آزمایش‌های کنترل شده، سوال وکنجکاوی در پدیده‌های طبیعی، انجام محاسبات پیچیده ریاضی، کار کردن با شکل‌های هندسی. رشته‌های شغلی مورد علاقه آنها عبارتند از: دانشمند، مهندس، برنامه نویس کامپیوتر، پژوهشگر، حسابدار، ریاضیدان

 

 

 

فهرست مطالب

انواع هوش چندگانه کدامند؟

2-2-2-1.هوش دیداری-فضایی

2-2-2-2.هوش کلامی-زبانی

2-2-2-3.هوش منطقی- ریاضی

2-2-2-4.هوش بدنی- جنبشی

2-2-2-5.هوش موسیقی- ریتمیک

2-2-2-6.هوش درون فردی

2-2-2-7.هوش برون فردی (فرا فردی)

2-2-2-8.سایر ابعاد هوش

2-2-3.هوش هیجانی

2-2-3-1.تعریف هوش هیجانی

2-2-3-2.تعریف هوش هیجانی در تجارت

2-2-3-3.ابعاد پنج گانه مدل هوش هیجانی گلمن

2-2-3-3-1.خود آگاهی

2-2-3-3-2.خود انگیزشی

2-2-3-3-3.خود مدیریتی

2-2-3-3-4.آگاهی‌های اجتماعی

2-2-3-3-5.نیاز روز افزون به تیمهای کاری

2-2-3-3-6.مدیریت روابط(مهارت‌های اجتماعی)

2-2-3-4.معیارهای هوش هیجانی

2-2-3-5.معیارهای هوش هیجانی در سطح تیمی

2-2-3-6.هوش هیجانی و بازاریابی

2-2-3-7.هوش هیجانی و مدیریت بازار

2-2-3-8.هوش هیجانی و رفتار سیاسی

2-2-3-9.هوش هیجانی ابزاری نوین در مدیریت بازار و تحولی در مدیریت بازاریابی

2-2-3-10.دیدگاه‌های جدید در زمینه مدیریت تجاری

2-2-3-11.هوش هیجانی و مدیریت بازار

2-2-3-12.هوش بین فردی و امید و خوش بینی در خدمت بازار

2-2-3-13.نتیجه‌گیری

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"
✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.