خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه برند و عناصر آن با فرمت docx در قالب 24 صفحه ورد
تعداد صفحات | 24 |
حجم | 40/120 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
احتمالاشما بارها و بارها به این واژه برخورد کرده اید و حتی خود بارها از آن استفاده کرده اید، اما آیا واقعا می دانید معنی و مفهوم «برند» چیست و آیا مطمئن هستید که این واژه را غلط یا نابه جا مورد استفاده قرار نداده اید؟ عامیانه ترین تعریف ممکن برای واژه «برند» این است: نامی که مستقیما در فروش کالاها یا استفاده از خدمات مورد استفاده قرار می گیرد. اما مشخص است که برند فقط یک نام نیست، بلکه یک نشانه یا سمبل یا آرم گرافیکی نیز دارد که منحصربه فرد است، بنابراین می توان این مفهوم را برای «برند» ارائه داد: برند نام یا نمادی است که با هدف فروش کالاها یا ارائه خدمات مورد استفاده قرار می گیرد. اما قطعا اگر اندکی تامل کنید متوجه می شوید که هدف از ایجاد یک برند، چیزی فراتر از فروش کالایا ارائه خدمات هدف است.
فهرست مطالب
2- 10 برند 69
2-10-1 نام برند 71
2-10-2 عناصربرند 71
2-10-3چالش های برندسازی در ایران 72
2-10-4مفهوم برند ملی 72
2-11تعریف مینا در لغتنامه دهخدا 73
2-11-1 مینا و میناکاری 73
2-11-2هنر میناکاری ایران قبل از اسلام 75
2-11-3هنر مینا کاری ایران بعد از اسلام 77
2-12 استانداردسازی 85
2-13تاثیر کالاهای چین بر برند 85
منابع