خرید فصل دوم پایان نامه

خرید فصل دوم پایان نامه,پاورپوینت,حسابداری,پیشینه,کارشناسی ارشد, نمونه پرسشنامه,دانلود مبانی نظری

خرید فصل دوم پایان نامه

خرید فصل دوم پایان نامه,پاورپوینت,حسابداری,پیشینه,کارشناسی ارشد, نمونه پرسشنامه,دانلود مبانی نظری

مبانی و چارچوب نظری ادبیات کودک در مصر و سرآغاز

دانلود مبانی و چارچوب نظری ادبیات کودک در مصر و سرآغاز

  مبانی و چارچوب نظری ادبیات کودک در مصر و سرآغاز
مبانی و چارچوب نظری ادبیات کودک در مصر و سرآغاز

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه ادبیات کودک در مصر و سرآغاز آن با فرمت docx در قالب 40 صفحه ورد


مشخصات فایل
تعداد صفحات40
حجم95/408 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه ادبیات کودک در مصر و سرآغاز آن با فرمت docx در قالب 40 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 


« ادبیات کودک با تأسیس مکان های آموزشی و تعلیم جدید عربی – برای مسلمانان و مسیحیان – در دوره دولت عثمانی  ( مصر ، سوریه ، فلسطین و لبنان ) طی قرن نوزدهم تکامل یافت . با این حال منتقدان درباره شخصیت های پیشگام ادبیات کودک اختلاف نظر دارند ؛ برخی این پیشگامی را به « رفاعه رافع طهطاوی » نسبت داده اند و گروهی دیگر نیز « محمد عثمان جلال » یا « محمد هراوی » یا « کامل کیلانی » را در این زمینه پیشگام دانسته اند . برخی نیز معتقدند که امیر الشعراء « احمد شوقی » اولین کسی بود که در طول اقامت خود در فرانسه به ادبیات کودک در مفهوم جدید آن به عنوان نوع ادبی متمایز از ادبیات بزرگسال و مشابه ادبیات کودک در کشورهای متمدن توجه کرده است و از این رو او را طلایه دار ادبیات کودک نوین در جهان عرب برشمرده اند .» 

 

 

 

فهرست مطالب
2 . فصل دوم :سرآغاز و شکل گیری ادبیات کودک در مصر 50
2-1. بنیان گذاران ادبیات کودک در مصر 51
2-1-1 . رفاعه رافع طهطاوی پیشتاز ادبیات کودک در جهان عرب 51
2-1-1-1 . طهطاوی از دیدگاه أدبا 52
2-1-1-1-1 . عبدالغنی حسن و نقد کتاب المرشد الأمین 52
2-1-1-1-2 . علی مبارک آگاه به فضل و مرتبه علمی طهطاوی 53
2-1-1-1-3 . روضه المدارس ؛ جرقه آغازین ادبیات کودک 54
2-1-2 . محمد عثمان جلال سردمدار ادبیات افسانه ای 56
2-1-2-1 . نمونه ای از آثار منظوم محمد عثمان جلال 57
2-1-2-1-2 . هدف عثمان جلال از ترجمه آثار لافونتین 61
2-1-2-1-2 . دیوان الیواقظ اثری خاص برای کودکان 62
2-1-3 . جایگاه عبدالله فریج در شکل گیری شعر کودک 63
2-1-4 . مصطفی کامل  داعیه گسترش ادبیات تعلیمی 64
2-1-5 . احمد شوقی بنیانگذار قصه منظوم کودکانه 65
2-1-5-1 . اعمال و آثار احمد شوقی در حیطه ادبیات کودک 67
2-1-5-1 . طرح یک پرسش 68
2-1-5-3 . احمد شوقی از دیدگاه محمد غنیمی هلال 70
2-1-6 . فعالیت های دیگر در زمینه ادبیات کودک 71
2-1-7 . علی فکری و اعتقاد به نقش تکالیف درسی در تکامل شخصیت کودک 72
2-1-8 . ابراهیم عرب ؛ ارائه مضامین عالی با مفاهیم ساده 72
2-1-8-1 . تبعیت ابراهیم عرب از روش ادبیان پیشین 73
2-1-8-2 . دیوان آداب العرب ؛ اثری تربیتی و تهذیبی 74
2-1-9 . محمد هراوی شاعری معتقد به ادبیات کودک 76
2-1-9-1 . محمد هراوی از دیدگاه اهل قلم 76
2-1-9-2 . آثار هراوی در زمینه ی ادبیات کودک 77
2-9-2-1 . دیوان سمیر الأطفال قدیمی ترین اثر مستقل و خاص کودکان 77
2-1-9-3 . اسباب و رموز موفقیت هراوی 78
2-1-9-4 . نمونه ای از اشعار هراوی 79
2-1-10 . کامل الکیلانی عامل تغییر در نگرش جامعه نسبت به ادبیات کودک 79
2-1-10-1. فعالیت های ادبی کامل کیلانی 81
2-1-10-2 . منابع و عوامل فرهنگی در قصه های کامل کیلانی 82
2-1-10-3 . نقش و اهمیت داستان در آموزش کودکان 82
2-1-10-4 . انگیزه های فعالیت کامل کیلانی در ادبیات کودک 84
2-1-10-5. نمونه ای از اشعار کامل کیلانی 86
2-1-11 .  نتیجه فصل 87
منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"
✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.