خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه شاخصهای تحرک در کسب و کار با فرمت docx در قالب 36 صفحه ورد
تعداد صفحات | 36 |
حجم | 76/630 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
مفاهیم ساختار، رفتار و عملکرد بازار، تحت عنوان عناصر سه گانه بازار در ادبیات اقتصاد صنعتی مطرح هستند که نحوه ارتباط این عناصر و چگونگی اثرگذاری متقابل آنها مورد اختلاف نظر اقتصاددانان مکاتب مختلف اقتصادی است. مطالعات اولیه پیرامون رابطه بین عناصر سه گانه بازار در ابتدا توسط مکتب "ساختارگرایی" مطرح شد. طرفداران این مکتب با معرفی مفهوم موانع ورود و تأثیر آن بر رفتار و عملکرد اقتصادی بنگاه ها بر اهمیت ساختار بازار تاکید نمودند(شهنازی و ذبیحی دان،1392: 154).
فهرست مطالب
3-1- مقدمه 35
3-2- بازار 36
3-2-1- ساختار 37
3-2-2- رفتار 38
3-2-3- عملکرد 39
3-3-تمرکز و شاخصهای تمرکز 41
3-4- پویایی کسب و کار و شاخصهای تحرک 46
3-4-1- مفهوم پویایی کسب و کار 46
3-4-2- عوامل اثرگذار در تحرک صنایع 47
3-4-3- مفهوم شاخصهای تحرک 49
3-5- رقابت و رقابت پذیری 51
3-6- مدل زنجیره مارکوف و محاسبه شاخصهای تحرک 57
3-6-1- زنجیره مارکوف 57
3-6-2- ماتریس انتقال 59
3-6-3- حالت پایدار زنجیره مارکوف 60
3-6-4- محاسبه شاخص تحرک 62
3-7- تاثیر تمرکز بر تحرک 68
منابع