خرید فصل دوم پایان نامه

خرید فصل دوم پایان نامه,پاورپوینت,حسابداری,پیشینه,کارشناسی ارشد, نمونه پرسشنامه,دانلود مبانی نظری

خرید فصل دوم پایان نامه

خرید فصل دوم پایان نامه,پاورپوینت,حسابداری,پیشینه,کارشناسی ارشد, نمونه پرسشنامه,دانلود مبانی نظری

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق باورهای انگیزشی

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق باورهای انگیزشی

دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق باورهای انگیزشی , دانلود فوری ادبیات نظری و پیشینه تحقیق باورهای انگیزشی ,  ادبیات نظری و پیشینه تحقیق باورهای انگیزشی کامل و قابل ویرایش

  فصل دوم پایان نامه باورهای انگیزشی ,مبانی نظری باورهای انگیزشی ,ادبیات نظری و پیشینه تحقیق باورهای انگیزشی ,پیشینه داخلی باورهای انگیزشی ,پیشینه خارجی باورهای انگیزشی ,پیشینه پژوهش باورهای انگیزشی ,پیشینه نظری باورهای انگیزشی ,ادبیات نظری باورهای انگیزشی ,چارچوب نظری باورهای انگیزشی
ادبیات نظری و پیشینه تحقیق باورهای انگیزشی

دانلود مبانی نظری و ادبیات نظری و پیشینه تحقیق باورهای انگیزشی که در آن به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم.


مشخصات فایل
تعداد صفحات75
حجم129/159 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx

توضیحات کامل

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق باورهای انگیزشی عنوان نوشتار برای فصل دوم پایان نامه می باشد.

 

 

عقاید و باورهای انگیزشی پایدار نیستند و ممکن است در موقعیت های مختلف تغییر کند در ارتباط با درون سازی و برون سازی یا به عبارت دیگر در ارتباط با تغییر ادراکی باورها و عقاید چهار شرط وجود دارد. 
اولین شرط نارضایتی  از ادراکات و عقاید فعلی است. هر چه فرد از عقاید فعلی خود راضی تر باشد کمتر احتمال دارد که یک تغییر عقیده، آزادانه داشته باشد. 
دومین شرط این است که عقیده جدید روش و قابل فهم باشد. برای اینکه فرد یک عقیده جدید را بهتر از عقیده فعلی تصور کرده و جایگزین آن نماید، باید آن را به خوبی درک کند. 
سومین شرط این است که عقیده جدید قابلیت کاربرد داشته باشد. گاهی ممکن است فرد یاد گیرنده بتواند مفهوم و عقیده جاری را درک کند اما نحوه کاربرد را نداند. 
شرط چهارم، این است که عقیده جدید باید سودمند شناخته شود. یعنی باید قدرت تبیین و یا حوزه های جدیدی را برای تحقق و تفحص ارائه کند (پینتریج وهمکاران، 1993).


 

 

 


فهرست مطالب

تعریف نظری باورهای انگیزشی

تعریف عملیاتی باورهای انگیزشی

فصل دوم مبانی نظری و ادبیات نظری و پیشینه تحقیق در مورد باورهای انگیزشی

بخش اول: مبانی نظری    21
2-2-7- باورهای انگیزشی    21
2-2-7-1- تعریف انگیزه و انگیزش    21
2-2-7-2- انگیزش درونی و بیرونی    23
2-2-7-3- باورهای انگیزشی    25
2-2-7-4- اجزاء باورهای انگیزشی    29
2-2-7-4-1-خودکارآمدی:    29
2-2-7-4-2- شکلگیری باورهای خودکارآمدی    30
2-2-7-4-3- خودکارآمدی و انتظارات پیامد    32
2-2-7-4-4- خودکارآمدی در موقعیتهای تحصیلی    32
2-2-7-4-5- ارزشگذاری درونی تکلیف    35
2-2-7-4-6- اضطراب امتحان    37
2-2-8- رویکردهای مختلف انگیزشی    42
2-2-8-1- رویکرد رفتاری    42
2-2-8-2- رویکرد شناختی    44
2-2-8-3- رویکرد انسانگرایی    46
2-2-8-4- رویکرد اجتماعی – فرهنگی    48
2-2-8-5- رویکرد انتظار ضرب در ارزش    49
2-2-8-6- رویکرد شناختی – اجتماعی    49
2-2-9- رابطه خودتنظیمی و انگیزش    51
                               

2-5- پیشینه تحقیقاتی 
2-5-1- پیشینه داخلی
2-5-2- پیشینه خارجی 

منابع و مآخذ
منابع فارسی    
منابع انگلیسی


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"

آی پی پی تی را به خاطر بسپارید و بهترین و سالم ترین فایل ها را برای شما از کل وب جمع آوری کردم

و هر لحظه از طریق تلگرام یا پیامک در نهایت تماس در خدمت کاربران برای پاسخگویی هستیم 

به بزرگترین بانک دانلود مقاله پاورپوینت نمونه سوال پرسشنامه پایان نامه  و پیشینه و فایل های گرافیکی خوش آمدید 

آی پی پی تی را به خاطر بسپارید و بهترین و سالم ترین فایل ها را برای شما از کل وب جمع آوری کردم

و هر لحظه از طریق تلگرام یا پیامک در نهایت تماس در خدمت کاربران برای پاسخگویی هستیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.