خرید فصل دوم پایان نامه

خرید فصل دوم پایان نامه,پاورپوینت,حسابداری,پیشینه,کارشناسی ارشد, نمونه پرسشنامه,دانلود مبانی نظری

خرید فصل دوم پایان نامه

خرید فصل دوم پایان نامه,پاورپوینت,حسابداری,پیشینه,کارشناسی ارشد, نمونه پرسشنامه,دانلود مبانی نظری

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق گفتمان های سیاسی doc

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق گفتمان های سیاسی doc

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق گفتمان های سیاسی doc

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه گفتمان های سیاسی با فرمت docx در قالب 10 صفحه ورد


مشخصات فایل
تعداد صفحات10
حجم27/681 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه گفتمان های سیاسی با فرمت docx در قالب 10 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 

 

     تاجیک و روزخوش (1387) در تحقیقِ خود درصددند تا با استفاده از نظریۀ گفتمانِ لاکلاو، موف و فرکلاف، به بررسیِ نهمین دورۀ انتخاباتِ ریاست جمهوریِ ایران بپردازند. آنان با ارائۀ تحلیلی از گفتمانِ انقلاب و تحولاتِ گفتمانیِ جمهوریِ اسلامی، زمینۀ گفتمانیِ برگزاریِ انتخاباتِ ریاست جمهوری را مشخّص می سازند. آنان سپس تبلیغاتِ انتخاباتیِ دو طیفِ اصولگرا و اصلاح طلب در این انتخابات را مورد بررسی قرار می دهند. نتیجه این که احمدی نژاد با بهره بردن از یک گفتمان منسجم و با ‘دیگری سازیِ’ شدیدِ گفتمان اصلاح طلب، توجّه پایگاه اجتماعیِ اصول گرایان و نهادهایِ مؤثرِ آنان را به خود جلب کرد و در دورِ دوم نیز با قابلیّتِ دسترسیِ بالاتر به پیروزی دست یافت.
 

 

 

فهرست مطالب

پیشینه داخلی

پیشینه خارجی

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"

این فایل با کیفیت بالا برای ارائه تهیه شده است

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.