خرید فصل دوم پایان نامه

خرید فصل دوم پایان نامه,پاورپوینت,حسابداری,پیشینه,کارشناسی ارشد, نمونه پرسشنامه,دانلود مبانی نظری

خرید فصل دوم پایان نامه

خرید فصل دوم پایان نامه,پاورپوینت,حسابداری,پیشینه,کارشناسی ارشد, نمونه پرسشنامه,دانلود مبانی نظری

پاورپوینت بازارهای مصرف کننده عوامل موثر در رفتار مصرف کننده

پاورپوینت بازارهای مصرف کننده عوامل موثر در رفتار مصرف کننده
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 212 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 19
پاورپوینت بازارهای مصرف کننده عوامل موثر در رفتار مصرف کننده

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

پاورپوینت بازارهای مصرف کننده عوامل مؤثر در رفتار مصرف کننده

فهرست

nمدل رفتار مصرف کننده

: nخصوصیات فردی مؤثر در رفتار کننده:

nعوامل فرهنگی :

nعوامل اجتماعی

: nعوامل شخصی : عوامل روانی

خریدهای مصرف کنندگان شدیداً تحت تأثیر خصوصیات فرهنگی ، اجتماعی ، شخصی و روانی آنان قرار می گیرد اگر چه اکثر این عوامل از جمله نفوذ و کنترل بازار یاب اند با این وجود توجه به آنها حائز اهمیت است که در شکل بعدی می بینید .


 برای اولین بار در ایران  

برای ثبت آگهی های فروش و تبلیغاتی کسب و کار خود بر روی گزینه زیر کلیک کنید

ثبت آگهی رایگان اینجا کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.