خرید فصل دوم پایان نامه

خرید فصل دوم پایان نامه,پاورپوینت,حسابداری,پیشینه,کارشناسی ارشد, نمونه پرسشنامه,دانلود مبانی نظری

خرید فصل دوم پایان نامه

خرید فصل دوم پایان نامه,پاورپوینت,حسابداری,پیشینه,کارشناسی ارشد, نمونه پرسشنامه,دانلود مبانی نظری

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق توانمندسازی کارکنان

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق توانمندسازی کارکنان

دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق توانمندسازی کارکنان , دانلود فوری ادبیات نظری و پیشینه تحقیق توانمندسازی کارکنان ,  ادبیات نظری و پیشینه تحقیق توانمندسازی کارکنان کامل و قابل ویرایش

  فصل دوم پایان نامه توانمندسازی کارکنان ,مبانی نظری توانمندسازی کارکنان ,ادبیات نظری و پیشینه تحقیق توانمندسازی کارکنان ,پیشینه داخلی توانمندسازی کارکنان ,پیشینه خارجی توانمندسازی کارکنان ,پیشینه پژوهش توانمندسازی کارکنان ,پیشینه نظری توانمندسازی کارکنان ,ادبیات نظری توانمندسازی کارکنان ,چارچوب نظری توانمندسازی کارکنان
ادبیات نظری و پیشینه تحقیق توانمندسازی کارکنان

دانلود نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت با عنوان مبانی نظری و ادبیات نظری و پیشینه تحقیق توانمندسازی کارکنان ورد قابل ویرایش با فرمت doc بصورت جامع و کامل با منابع بروز و جدید


مشخصات فایل
تعداد صفحات62
حجم129/542 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx

توضیحات کامل

تعریف نظری توانمندسازی کارکنان  : توانمندسازی،تقویت عقایدافرادوایجاداعتماد به نفس درآنان درمورد خودشان وتلاش در جهت اثربخشی فعالیتهای سازمان است .( گردن، 1993 ) تعریف عملیاتی توانمند سازی کارکنان  :نمره ای است که فردازپرسشنامه توانمند سازی"اسپریتزر"، ( 1995)به دست می آورد که دارای 20 سوال ودارای پنج بعداست که گویه های( 1تا 4،احساس شایستگی )،( 5 تا 8 ،احساس استقلال)،(9 تا 12،احساس موثربودن)،(13 تا 16،احساس معنی داربودن شغل)و(17 تا 20 ،احساس اعتمادمیان همکاران )راارزیابی می کند.(آموزگار، 139).هدف از این نوشتار ادبیات نظری و پیشینه تحقیق توانمندسازی کارکنان می باشد.

 

 

 

 


دردهه1990 توانمندسازی یاتواناترکردن کارکنان وایجادکارگروههایی که قادربه اخذتصمیم باشند،صنعت دنیارابه خودمجذوب کرد.باتوجه به طرح افزایش هرچه بیشتردرجه بندی رضایتمندی مشتریان،توانمندسازی کارکنان درجهت دستیابی به این هدف،کاری است بسیارمنطقی،چراکه کارکنان ازنظرکاربه مشتریان نزدیکترندوازمشکلات موجودمشتریان بهترآگاهندوتوانایی حل این مشکلات رادارند;برای مثال کارکنانی که کارشان ارائه خدمت است وهمچنین کارکنانی که درادارات وظیفه پاسخگویی به ارباب رجوع دارند.نمونه ازکارکنانی هستندکه درحل مسایل ومشکلات تشریک مساعی می کنندمدیران،درجهت کسب این هدف مجبورشدندبرای ایجادتوانایی درکارکنان به منظورتجزیه وتحلیل مسایل ومشکلات،فنون لازم رادراختیار کارکنان بگذارند.ازآنهابخواهنددرحل این مشکلات،خودتصمیمات لازم رااتخاذواقدامات لازم راانجام دهند.ازاین رواین سازمان هامجبورشدندبافت سازمانی خودرابه نحوی تغییردهندتاکارکنان ازطریق کارگروهی واستفاده ازتجربات خودقادرباشندبرای حل مشکلات اقدام کنندبه همین دلیل کارگروه های تصمیم گیرنده ویاخودمختار، تشکیل شد.برخی ازصاحبنظران این حرکت ،یعنی تواناکردن کارکنان درجهت حل مشکلات مشتریان،راانقلاب صنعتی جدید میدانند.(رضا مهربان،1388)

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

تعریف نظری توانمندسازی 
تعریف عملیاتی توانمندسازی
فصل دوم:مروری برادبیات وادبیات نظری و پیشینه تحقیق
مبانی نظری    9
توانمندسازی    13
تاریخچه ومبانی توانمندسازی    14
تعاریف توانمندسازی    .16 
  ضرورت توانمدسازی کارکنان در سازمان    16
راهکارهای عملی توانمندسازی    16
اهداف توانمندسازی کارکنان    19
نتایج حاصل ازاجرای توانمندسازی    20
پیش نیازهای توانمندسازی    21
برنامه های توانمندسازی    23
دیدگاه های تونمندسازی    25
مدل های توانمندسازی    25
      تحقیقات انجام شده درخارج ازکشور
   تحقیقات انجام شده درداخل کشور
جمع بندی

فهرست منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"

آی پی پی تی را به خاطر بسپارید و بهترین و سالم ترین فایل ها را برای شما از کل وب جمع آوری کردم

و هر لحظه از طریق تلگرام یا پیامک در نهایت تماس در خدمت کاربران برای پاسخگویی هستیم 

به بزرگترین بانک دانلود مقاله پاورپوینت نمونه سوال پرسشنامه پایان نامه  و پیشینه و فایل های گرافیکی خوش آمدید 

آی پی پی تی را به خاطر بسپارید و بهترین و سالم ترین فایل ها را برای شما از کل وب جمع آوری کردم

و هر لحظه از طریق تلگرام یا پیامک در نهایت تماس در خدمت کاربران برای پاسخگویی هستیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.