خرید فصل دوم پایان نامه

خرید فصل دوم پایان نامه,پاورپوینت,حسابداری,پیشینه,کارشناسی ارشد, نمونه پرسشنامه,دانلود مبانی نظری

خرید فصل دوم پایان نامه

خرید فصل دوم پایان نامه,پاورپوینت,حسابداری,پیشینه,کارشناسی ارشد, نمونه پرسشنامه,دانلود مبانی نظری

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق هویت فرهنگی

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق هویت فرهنگی

دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق هویت فرهنگی , دانلود فوری ادبیات نظری و پیشینه تحقیق هویت فرهنگی ,  ادبیات نظری و پیشینه تحقیق هویت فرهنگی کامل و قابل ویرایش

  فصل دوم پایان نامه هویت فرهنگی ,مبانی نظری هویت فرهنگی ,ادبیات نظری و پیشینه تحقیق هویت فرهنگی ,پیشینه داخلی هویت فرهنگی ,پیشینه خارجی هویت فرهنگی ,پیشینه پژوهش هویت فرهنگی ,پیشینه نظری هویت فرهنگی ,ادبیات نظری هویت فرهنگی ,چارچوب نظری هویت فرهنگی
ادبیات نظری و پیشینه تحقیق هویت فرهنگی

دانلود نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد روانشناسی با عنوان مبانی نظری و ادبیات نظری و پیشینه تحقیق هویت فرهنگی ورد قابل ویرایش با فرمت doc بصورت جامع و کامل با منابع بروز و جدید


مشخصات فایل
تعداد صفحات43
حجم84/482 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx

توضیحات کامل

هویت فرهنگی احساس تعلق و همبستگی به جامعه وفرهنگ آن است. به گونه ای که در رفتار اعضاء تأثیر گذارد و این رفتار درمقابل هنجارها و ارزشهای جامعه، احساس تعهد وتکلیف کند و در امور مختلف آن مشارکت جوید. انتظارات جامعه را از خود پاسخ دهد و در مواقع بحرانی سرنوشت جامعه و غلبه بر بحران برای اومهم باشد(علیخانی،201:1383).هدف از این نوشتار بررسی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق هویت فرهنگی می باشد.

 

 

 درباره فرهنگ تعاریف متفاوت و گوناگونی آمده است؛ اما می توان به دو تعریف زیر اشاره کرد:
فرهنگ عبارت است از مجموعه پیچیده ای از علوم، دانش، هنر، افکار و اعتقادات، قوانین و مقررات، آداب و رسوم و سنت ها و به طور خلاصه، کلیه آموخته های و عادت هایی که انسان در حکم مهمترین عناصر جامعه اخذ می کند. و در تعریف دیگر، فرهنگ را شیوه زندگی برخاسته از اندیشه(عقل نظری) و نظام ارزشی(عقل عملی) نیز تعریف کرده اند. لذا این فرهنگ چند لایه دارد.

 

 

 


یانگ، در مقاله ای با عنوان" رابطه حوزه های  عمومی و خصوصی در سایت های شبکه های اجتماعی نمونه مورد مطالعه فیس بوک "با استفاده از روش پیمایشی به انجام این تحقیق اقدام کرده نمونه آماری این پژوهش 77 دانشجوی رشته علوم ارتباطات در دانشگاه ایندیانا استیت است. از مهمترین اهداف مطرح شده در این پژوهش این است که افراد تا چه اندازه با هویت واقعی خود در این شبکه عضو می شوند که نتیجه بدست آمده از این تحقیق نشان می دهد که بیش از 95 درصد کاربران اظهار داشته اند که از اسم واقعی شان در این شبکه استفاده می کنند.  

 

 

 

 

 

 

 


فهرست مطالب
پیشگفتار:    2
6-1- تعریف نظری برخی مفاهیم    4
هویت فرهنگی:    4
فصل دوم بررسی ادبیات نظری پژوهش    5
مقدمه    5
گفتار اول‏:‏ مبانی نظری پژوهش    6
1-1-2- فرهنگ    6
2-1-2- هویت    7
3-1-2- هویت فرهنگی    8
4-1-2- ابعاد هویت فرهنگی:    9
گفتار دوم: بررسی پژوهش های پیشین    10
1-3-2- پژوهش‌های پیشین خارجی    10
2-3-2- پژوهش‏های پیشین داخلی    13
3-3-2- نقد محقق به پژوهش‏های پیشین داخلی و خارجی    20
گفتار چهارم : نظریه ها و چارچوب نظری    22
1-4-2- نظریه بازنمایی:    22
2-4-2- مفهوم هویت و فرهنگ در نظریه بازنمایی هال:    24
3-4-2- مکتب ساخت- کارکرد:    28
4-4-2- مفهوم کارکرد    29
5-4-2- ساختار گرایی    29
6-4-2- مفاهیم و اصول ساخت گرایی    30
7-4-2- نظریه ساخت گرایی و کارکردگرایی ساختاری    30
8-4-2- مفهوم هویت در دیدگاه گیدنز:    32
9-4-2- نظریه حوزه عمومی هابرماس    35
10-4-2- چارچوب نظری    37
فهرست منابع    41


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"

آی پی پی تی را به خاطر بسپارید و بهترین و سالم ترین فایل ها را برای شما از کل وب جمع آوری کردم

و هر لحظه از طریق تلگرام یا پیامک در نهایت تماس در خدمت کاربران برای پاسخگویی هستیم 

به بزرگترین بانک دانلود مقاله پاورپوینت نمونه سوال پرسشنامه پایان نامه  و پیشینه و فایل های گرافیکی خوش آمدید 

آی پی پی تی را به خاطر بسپارید و بهترین و سالم ترین فایل ها را برای شما از کل وب جمع آوری کردم

و هر لحظه از طریق تلگرام یا پیامک در نهایت تماس در خدمت کاربران برای پاسخگویی هستیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.