خرید فصل دوم پایان نامه

خرید فصل دوم پایان نامه,پاورپوینت,حسابداری,پیشینه,کارشناسی ارشد, نمونه پرسشنامه,دانلود مبانی نظری

خرید فصل دوم پایان نامه

خرید فصل دوم پایان نامه,پاورپوینت,حسابداری,پیشینه,کارشناسی ارشد, نمونه پرسشنامه,دانلود مبانی نظری

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق خرید آنلاین و اینترنتی

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق خرید آنلاین و اینترنتی

دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق خرید آنلاین و اینترنتی , دانلود فوری ادبیات نظری و پیشینه تحقیق خرید آنلاین و اینترنتی ,  ادبیات نظری و پیشینه تحقیق خرید آنلاین و اینترنتی کامل و قابل ویرایش

  مبانی نظری خرید اینترنتی ,ادبیات نظری و پیشینه تحقیق خرید اینترنتی ,فصل دوم پایان نامه خرید اینترنتی ,مبانی نظری خرید آنلاین ,ادبیات نظری و پیشینه تحقیق خرید آنلاین ,پیشینه داخلی خرید آنلاین ,پیشینه خارجی خرید آنلاین ,پیشینه پژوهش خرید آنلاین ,چارچوب نظری خرید آنلاین ,فصل دوم پایان نامه خرید آنلاین
ادبیات نظری و پیشینه تحقیق خرید آنلاین و اینترنتی

دانلود مبانی نظری و ادبیات نظری و پیشینه تحقیق خرید آنلاین و اینترنتی که در آن به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم.


مشخصات فایل
تعداد صفحات70
حجم304/148 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx

توضیحات کامل

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق خرید آنلاین و اینترنتی عنوان نوشتار برای فصل دوم پایان نامه می باشد.

 

 


در حال حاضر، دلایل بسیاری برای استفاده از خرید آنلاین توسط مصرف کنندگان وجود دارد. یکی از دلایلی که موجب می شود تا مصرف-کنندگان خرید آنلاین را بر سایر کانال های توزیع ترجیح دهند قیمت پایین تر کالاها و خدمات در اینترنت است. آنها باور دارند که اگر از اینترنت خرید کنند نسبت به روش سنتی خرید، مبلغ کمتری را برای کالا و خدمات مورد در نیاز خود خواهند پرداخت (کوچ، 2003 به نقل از جاتوراویث، 2007). تحقیق انجام شده توسط هریس و آباته  (2000) عنوان می دارد که قیمت  بیشتر کالاها و خدمات فروخته شده در اینترنت حتی با احتساب قیمت حمل، نسبت به روش سنتی ارزان تر هستند. درکل، قیمت 93 رقم محصول، 13% پایین تر از قیمت آن در مغازه ها و فروشگاه ها بود. اگرچه، قیمت پایین تر به اطلاعات رفتار جستجوی مصرف کننده بستگی شدید داشت. اگر مصرف کننده زمان بیشتری را صرف جستجو می کرد، احتمال بیشتری وجود داشت تا بتواند کالا یا خدمت مورد نظر خود را با قیمت پایین تر و یا کیفیت بهتر پیدا کند. قیمت های موجود در اینترنت عموماً به دلیل ویژگی های متفاوت خرده فروشی های اینترنتی نسبت به روش سنتی فروش، مانند هزینه های بالای انبارداری، ارزان تر هستند (جاتوراویث، 2007). 

 

 

 

 


البته تحقیق انجام شده توسط بیلی  (1998) خلاف این امر را اثبات می کند. او دریافت که قیمت کالاهای آنلاین بالاتر از قیمت همان کالاها در فروشگاه های سنتی است. علت این نتیجه نیز می توان به دلیل بالغ نبودن بازار اینترنت و محدویت رقابت باشد. علاوه بر این، تنوع کالاها می تواند بر روی قیمت اینترنتی آنها موثر باشد. برای برخی کالاها، قیمت اینترنتی بالاتر از قیمت آنها در فروشگاه های سنتی خواهد بود. در بعضی موارد نیز لیست قیمت ها در اینترنت پایین تر هستند، اما با احتساب هزینه حمل و مالیات، قیمت نهایی بالاتر خواهد بود. اگرچه، بیشتر محققین نسبت به پایین تر بودن قیمت ها در اینترنت نسبت به روش سنتی فروش، دارای اتفاق آراء هستند(جاتوراویث، 2007).تحقیقات پیشین نشان می دهند که سهولت و صرفه جویی در زمان، از دیگر ویژگی های جذاب خرید آنلاین در مقایسه با  خرید به روش سنتی هستند (جاتوراویث، 2007). 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

فصل دوم ادبیات نظری و پیشینه تحقیق خرید آنلاین و اینترنتی

1-11 شرح واژه ها و اصطلاحات تحقیق:    1
رفتار مصرف کننده آنلاین    2
2-1- 5-5-1 فرایند پذیرفته شدن فناوری    9
2-1-5- 5-2  دو دیدگاه کلی در فرایند پذیرش خرید اینترنتی    11
2-1- 5-6 خرید آنلاین    11
الف) مزایای خرید آنلاین    12
ب)  معایب خرید آنلاین    14
ج) خرید گروهی آنلاین    17
2-1-6  عوامل موثر بر رفتار خرید اینترنتی    18

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق
 تحقیقات انجام شده خارجی
تحقیقات انجام شده داخلی


منابع و مآخذ
منابع فارسی    
منابع انگلیسی


 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"

آی پی پی تی را به خاطر بسپارید و بهترین و سالم ترین فایل ها را برای شما از کل وب جمع آوری کردم

و هر لحظه از طریق تلگرام یا پیامک در نهایت تماس در خدمت کاربران برای پاسخگویی هستیم 

به بزرگترین بانک دانلود مقاله پاورپوینت نمونه سوال پرسشنامه پایان نامه  و پیشینه و فایل های گرافیکی خوش آمدید 

آی پی پی تی را به خاطر بسپارید و بهترین و سالم ترین فایل ها را برای شما از کل وب جمع آوری کردم

و هر لحظه از طریق تلگرام یا پیامک در نهایت تماس در خدمت کاربران برای پاسخگویی هستیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.